Alla inlägg den 24 september 2014

Av Åsa - 24 september 2014 20:19

....om jag ska duscha nu eller vid 4 snåret i morgon bitti. Har lurvat in mig med täcke och morgonrock. Tror jag tar en het sushi om en stund och myser ner mig i sängen sen.

Blir ju en resa till Ullared i morgon bitti. Bo på hotell och shoppa loss. Herregud säger jag...hur faaaaaan törs de släppa mig på Gekås två dagar i rad. Ska inte ha så mycket, men det brukar bli nåt extra ändå. Har inte skrivit upp en enda pryl på listan åt mig själv. Hm mm. ...hur tänkte jag där?!?! Blir säkert nåt om jag hittar nåt som faller i smaken.

Hur som helst så blir det säkert skoj. Ha det gött!!!

Av Åsa - 24 september 2014 12:30

....Sedan morgonen gryr. Skjutsade grabben till skolan och drog vidare till Sandviken för lite mat inköp. När jag landade hemma blev det ett svanhopp ner i soffan. På med dubbla filtar och lite mys vid tvn.

Känns att det blir kyligare ute för var dag som går. Snälla Mattias fixade lite lunch i form av toast. Jag och vovven delade nyss på dem . En åt mig och en åt vovven. Mumsiga var de . Dock så måste Rambo ha halva min när jag äter och så halva på "sin". Lite fjollig och bortskämd är han. Hihi

Så fort gubben kommer från jobbet ska vi åka och plocka ur svärmors bil....den lär ju va fin i morgon till de nya ägarna. Sen blir det till att laga käk, duscha och fixa inför morgondagens tripp till Ullared.

Ååååå nu börjar grabben tugga hårdbröd med regnbåge på.....gott skit .... men det låter så förbannat illa. Kras....knaper....kras....krunch. ...krack....kras. !!!! Så irriterande!!!! Mitt tålamod för såna ljud är irriterande det bästa just nu. Gaaaah!!!

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards