Alla inlägg den 23 september 2014

Av Åsa - 23 september 2014 15:23

....grabben kommer och talar om att när han hamnar i fas 3 blir han utan ersättning. Inbillar mig att CFA som han har varit på skulle hjälpt till med den biten. Just ja . Kommun har anställnings stopp. Hur i helvete ska man veta allt och hur lätt är det att få jobb med estet gymnasium och asperger diagnos. Snacka om att sänka
folk. Han bor hemma är 22 år och vem ska försörja honom. Lägenhet är det ju tji att få....blir så jävla less.

Av Åsa - 23 september 2014 11:34

....är det nu. Fått varsin fisk jag å gubben. Jag fick min först....hehe. Tappade precis en, men det är bara på dem igen. Höstluften nyper i kinderna men vad gör väl det när man är välklädd och hade turen att stugan vid skön var ledig. Eldar i spisen och hör hur det knastrar. Mysigt att sitta med en kopp kaffe å lyssna på lågorna.

Mamsen och pappsen kommer ner till torsdagen. De ska hit å göra lite bil affärer. Synd att jag inte är hemma då. Är ju på väg på shopping i Ullared med dotra. Fast det gör inte så mycket. Går ta en tur uppöver lite längre fram i stället. Nån dag hos mor och far är ju inte helt fel.

Av Åsa - 23 september 2014 09:09

.....hos gubben när jag ringde hem nu på morgonen. Frågade lite fint om vi skulle åka och fiska. Han och Mattias hade tänkt ta in sista pelletsen. Jaha tänkte jag nu blev det inge fiske. Väl hemma så sa gubben åt Mattias: vi hinner väl ta pelletsen på eftermiddagen? Ska du med till skön? Åhhh...va glad jag blev.

Magen har morrar igång på frukosten. Hoppas vi hinner till sjön å dass så det inte skiter sig om ni fattar.

Har pratat med kära mor nu på morgonen , lära fråga om hon va förkyld....näää bara morgon rösten sjön kirurgmottagningen inte kommit igång än.

Nu far vi till sjön och njuter av dagen ett par timmar.

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards