Direktlänk till inlägg 8 augusti 2015

Oj....

Av Åsa - 8 augusti 2015 17:27

....ibland slår det slint och vi bara råkar hitta på lite tok. Fick ett ryck och drog till skogs. Hamnade vid en sjö bakom flötet en stund. Tur att fikat var med, de tyckte att det fräste lite mycket om mig en stund, jag var lite mat elak. Kompisen tyckte att jag behövde en snickers som i reklamen. Frågade lite försynt vem jag skulle bli efter en sån... Typ Dolly Parton eller?! Efter en massa trassel och bara små fisk upptagen så tröttnade jag ur och gick på svampjakt i stället. Slutade med att alla letade svamp. Åkte även en tur över fjällberget å fy faaaaan vad det är sig olikt med alla hyggen. Ser för jäkligt ut.

Har precis duschat, skönt! Väntar på gubben och äldsta grabben som åkt med pappers insamlingen. Den har ju en förmåga att föröka sig i hallen den. Å fort går det.

En vecka till med semester har jag kvar efter den här. Kan inte direkt klaga. Har varit ute i skog och mark i stort sett varje dag. Så himla skönt, det är semester för mig det.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åsa - 6 november 2016 20:29

http://nouw.com/nonoåsa är mittsista inlägg på nouw.

Av Åsa - 4 april 2016 13:24

http://nouw.com/Nono%c3%85sa?cache=236298206

Av Åsa - 4 april 2016 11:56

....Gott efter en tur på skogen med vovven och gubben. Lyckades göra en "Sara", klev igenom och hamnade med ena foten dränkt i lera. Suck! Blir en skotvätt under dagen. Har man inte att göra så får man. Curling på tvn, kul att titta på. Snart sk...

Av Åsa - 3 april 2016 14:43


....ju tidig då jag var på jobbet. Hem å fixade kaffe, kröp ner en stund med vovven och gubben. Ringde svärmor som ville gratta mig, hade annat för sig igår. Hon hade ringt mig när jag taktikvilade på morgonkvisten. Gubben och två av tre grabbar ...

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards