Direktlänk till inlägg 5 september 2015

Godmorgon....

Av Åsa - 5 september 2015 07:57

...på er alla goa och glada. Ni andra åker med på ett bananskal ni oxå, vare sig ni vill eller inte! Varför gå om kring och hänga läpp liksom. Fick höra av en arbetskamrat att jag aldrig skulle sluta vara jag. Såg nog lite frågande ut så förklaringen kom med, du är jämt så glad, inget är jobbigt å det smittar av sig, så sluta aldrig vara DU. Tack för den responsen blev väldigt glad av de orden. Tänk vad några enkla ord kan betyda å att de betyder så mycket.

Har haft en otroligt mysig stund med en duktig och väldigt älskad vovve nu när jag kom hem från jobbet. Ut och morgon pinka utan koppel i grannskapet. Otroligt följsam och lyhörd. Myst med lite kli på huvudet, blöta pussar och tass massage. Nu gosar vi i soffan en stund tills resten av huset vaknar. Kaffet är fixat åt hussegubben så allt är frid och fröjd.

Passar på att önska alla som tävlar i Höstnappet idag en trevlig dag och Skitfiske på er. Alla er andra önskar jag en riktigt fin dag.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åsa - 6 november 2016 20:29

http://nouw.com/nonoåsa är mittsista inlägg på nouw.

Av Åsa - 4 april 2016 13:24

http://nouw.com/Nono%c3%85sa?cache=236298206

Av Åsa - 4 april 2016 11:56

....Gott efter en tur på skogen med vovven och gubben. Lyckades göra en "Sara", klev igenom och hamnade med ena foten dränkt i lera. Suck! Blir en skotvätt under dagen. Har man inte att göra så får man. Curling på tvn, kul att titta på. Snart sk...

Av Åsa - 3 april 2016 14:43


....ju tidig då jag var på jobbet. Hem å fixade kaffe, kröp ner en stund med vovven och gubben. Ringde svärmor som ville gratta mig, hade annat för sig igår. Hon hade ringt mig när jag taktikvilade på morgonkvisten. Gubben och två av tre grabbar ...

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards