Alla inlägg den 22 augusti 2009

Av Åsa - 22 augusti 2009 22:48

...och grinig kan bli...jävla skitfiske, inte ett napp...suttit och guppat i fler j-la timmar och inte mer än bottennapp....fisken finns där men vill inte riktigt....men det varju skönt nu på eftermiddagen...stålande sol....ska gojsa migmed familjen en stund nu och förtära nå götta....var förresten förbi vid Malla och Martin en sväng och de satt och myste med grannen, Puffen o Carl som är på besök....lyssna på musik och drack ett glas vin....jo,jo det ska va fint oxå....i glas, fatta, när en annan drack när man var ung då drog man korken av Brännvinsspecialen och drack tills man stupa....det var fester det....men hualigen, så dricker jag ju inte nu...knappt jag intar dessa drycker överhuvudtaget.....fast idag fick jag en tetra med nåt som jag tror kan falla mig i smaken...varm, kall eller nåt sånt heter den och har en smak av äpple och kanel....kan tänkas vara god...ska ta ett glas någon kväll här och se om det stämmer.....kanske är riktigt god....

Av Åsa - 22 augusti 2009 11:07

...och kron dill ska inhandlas nu på morgonen, så vi kan koka den stoooora fångsten med kräftor.....ska väl ta och vakna till riktigt först....gubben kom in ramlandes vid halv 4 så man är lite seg...kunde väl inte koppla av när familjen var på vift....Kramelikram på er

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards