Direktlänk till inlägg 22 augusti 2010

Får väl skriva......

Av Åsa - 22 augusti 2010 16:54

....lite mer nu då. Gårdagen bestod av lite mys med gubben på Bruket. Ögonshopping och lite nyttigheter oxå. Senare under dagen grillade vi med lite goda vänner. Mumsfillibaba!!! Vi myste till klockan var över tolv på "färjan" (altanen) och sedan blev det natti, natti!!!

 

I morse klev jag rakt in i duschen för att sedan njuta av en frukost på altanen. Fick ett ryck och tog gubben och vovven med på en lång prommis, vi stannade vid time för lite vatten och glass....mysigt!! Efter vi kommit hem så fick vi främmande av Ove (Persson o Köpman hade redan varit hit på kaffe). Ove ville ha lite massage och jag som är lite av en sadist, nej då, men jag kastade mig över honom med vår massage Delfin och han slingra sig som en kålmask i vånda på golvet....hihihihi. Fast han tycket det var sköööööönt efteråt.

 

Gubben tog sitt spö och drog till skogs och då passade jag på att ta min rosa pärla på en tur. Mellan landade hos Malin och Martin, kollade in deras nyrustade lilltoa och fick prova deras ljuvliga säng, spikmatta och fick mig lite massage av dotra...mmmmmm....vilken härlig dag det varit hittills. Nu njuter jag av solen på altan och petar i mig ett mellis. Voffsingen är fortfarande trött efter långprommisen, det är ju så spännande att få nosa in nya ställen....

 

I morgon ska jag börja jobba igen....jihhhooooooooo, så skönt det ska bli, fast det känns lite kluvet oxå. Tror ju att det kommer gå bra, men man har ju varit hemma sedan första Mars, så jag mjukstartar med halvtid ett par veckor. Håll tummarna för mig att det ska funka.......Kram på er alla!!!!

 

 

                        

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åsa - 6 november 2016 20:29

http://nouw.com/nonoåsa är mittsista inlägg på nouw.

Av Åsa - 4 april 2016 13:24

http://nouw.com/Nono%c3%85sa?cache=236298206

Av Åsa - 4 april 2016 11:56

....Gott efter en tur på skogen med vovven och gubben. Lyckades göra en "Sara", klev igenom och hamnade med ena foten dränkt i lera. Suck! Blir en skotvätt under dagen. Har man inte att göra så får man. Curling på tvn, kul att titta på. Snart sk...

Av Åsa - 3 april 2016 14:43


....ju tidig då jag var på jobbet. Hem å fixade kaffe, kröp ner en stund med vovven och gubben. Ringde svärmor som ville gratta mig, hade annat för sig igår. Hon hade ringt mig när jag taktikvilade på morgonkvisten. Gubben och två av tre grabbar ...

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards