Direktlänk till inlägg 8 september 2014

Förkylning....

Av Åsa - 8 september 2014 22:14

...på gång eller va fan är det som spökat o min kropp!?? Hur som helst så har dagen rasslat förbi i ett himla huj. Inte gjort särskilt mycket.

Tittade på tv med gubben och en av grabbarna innan jag skulle iväg och jobba. På jobbet fick jag en jätte stor björnkram av en brukare som sa att hon saknat mig. Gött att komma till jobbet då. Man blir glad i själen av det.

Ligger i sängen på jobbet och lyssnar på regnet som slår mot balkongen, hoppas på en lugn natt...killar i halsen och är tung i huvudet. Bryt ut nån gång då förlylnings helvete i stället för att jävlas på detta viset. Vill inte bli sjuk men när det ändå är på gång så kan bryta ut så det blir bra.....tråkigt när det jäklas å inte blir nå mer.....vill vara helt frisk ....öhhhhh. ....det fattar väl alla!!!! Ibland är jaget puckad än vanligt och det bjuder jag på. ..

Startar upp får räkningen och hoppas på att det hjälper, annars får jag gå och hämta stekpannan å drämma till mig själv och hoppas på att sömnen infinner sig. Natti natti! !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åsa - 6 november 2016 20:29

http://nouw.com/nonoåsa är mittsista inlägg på nouw.

Av Åsa - 4 april 2016 13:24

http://nouw.com/Nono%c3%85sa?cache=236298206

Av Åsa - 4 april 2016 11:56

....Gott efter en tur på skogen med vovven och gubben. Lyckades göra en "Sara", klev igenom och hamnade med ena foten dränkt i lera. Suck! Blir en skotvätt under dagen. Har man inte att göra så får man. Curling på tvn, kul att titta på. Snart sk...

Av Åsa - 3 april 2016 14:43


....ju tidig då jag var på jobbet. Hem å fixade kaffe, kröp ner en stund med vovven och gubben. Ringde svärmor som ville gratta mig, hade annat för sig igår. Hon hade ringt mig när jag taktikvilade på morgonkvisten. Gubben och två av tre grabbar ...

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards