Direktlänk till inlägg 11 september 2014

Saab gick....

Av Åsa - 11 september 2014 21:45

...på ångorna från Gävle. Det är lugnt säger Benny (känd för att alltid skvätta bensin i tanken )vi kommer hem. Till saken hör att vi skulle inte raka spåret hem utan in till Storvik med sängen som vi hämtat oxå. I Gävle säger gubben (min) åt Eva att lägga bäddmadrass en till sängen inte bagaget så den inte flyger av efter vägen....Hon svarar att den ligger kvar det är ju kapell på vagnen. Vad tror ni händer i typ 100 km/h, jo gubben kollar ut i sidospegeln och ser madrassen smyga sig halvägs ut genom kapellet.....Kompisen sitter och bedyrar i baksätet att det måste vara fel på kapellet eller liknande...Hon kunde ju inte låta min gubbe få rätt.....

Vi tog till Hofors med Saaben men det var på vippen. Väl hemma värmde vi pizza och tittade på 3dje perioden med LIF. Nu har jag tagit värktabletter (bara Alvedon ) för ryggen (ho noppa de hjälper). Hade intendent starkare hemma. Får se intendent benen bär mig i morgon. ...är det inte det ena så är det det andra.... gaaaah! Vill ju kunna cykla.. träna.... gå långisar med mera. Tjohej å tjohå så kan det gå!!! I Norge är en annan dag med nya möjligheter. Kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åsa - 6 november 2016 20:29

http://nouw.com/nonoåsa är mittsista inlägg på nouw.

Av Åsa - 4 april 2016 13:24

http://nouw.com/Nono%c3%85sa?cache=236298206

Av Åsa - 4 april 2016 11:56

....Gott efter en tur på skogen med vovven och gubben. Lyckades göra en "Sara", klev igenom och hamnade med ena foten dränkt i lera. Suck! Blir en skotvätt under dagen. Har man inte att göra så får man. Curling på tvn, kul att titta på. Snart sk...

Av Åsa - 3 april 2016 14:43


....ju tidig då jag var på jobbet. Hem å fixade kaffe, kröp ner en stund med vovven och gubben. Ringde svärmor som ville gratta mig, hade annat för sig igår. Hon hade ringt mig när jag taktikvilade på morgonkvisten. Gubben och två av tre grabbar ...

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards