Alla inlägg den 2 januari 2016

Av Åsa - 2 januari 2016 12:28

....film till sent i natt. Gubben somnade före mig. Nu sitter jag och dricker/hinkar kaffe för att vakna till på riktigt... Lufsade runt utan bh, har häbgholmarna på lösdrift idag. Tur att det inte är nåt särskilt på gång. Känner för att vara lite fri från sånt idag.

Kolla hockey blir det ju naturligtvis lite senare. Ska även plocka ner lite grejer i vardagsrummet, ska nämligen få upp min fondvägg där i det närmaste. Jihoooo!

Hemma hos dotra är det typ sjukstuga, Léon och Martin är dyngförkyld. Lillen har 39 i temp. Stackars liten. Tror jag håller mig på behörigt avstånd så jag håller mig frisk.

Vovven ligger och kollar in mig under köksbordet. Han måste ju ha koll, man vet aldrig när matte får ett ryck och ska släpa ut döfläsket i skogen. Å då är man ju på direkt för det älskar ju vovven.

Nu blir det lite till kaffe. Puss på er!

Shoppingbag som jag sydde åt lillen igår.

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2016 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards