Alla inlägg den 18 januari 2016

Av Åsa - 18 januari 2016 22:45

...någon promenad i vår vackra natur idag. Suck! Fast jag har sprungit av mig i Valbo och Sandviken i stället. Inte fullt lika härligt som att vara ute i naturen, men det hinner jag nog med en annan dag. I morgon är det p-möte direkt efter jobbet sen får vi se vad dagen har att erbjuda.

Ska väl baka någon dag till grabbens födelsedag. Det får bli när jag är ledig. Gubben jobbar eftermiddag i morgon så jag tar nog en skogsvända om vädret tillåter. Mannen som jag delar adress med är ju glad om han slipper vara ute må längre stunder på vintern. Han är så himla fryssen om händer och fötter, hjälper inte med tjocka vantar och raggsockor. Han har alltid varit så. Ett tag hade han kolvärmare i vantarna när vi var ute.Självv älskar jag att vara ute. Bara jag är riktigt klädd så har jag inga större problem trots att jag är lite av en fryslort.

Ha det bäst alla godingar vare sig jag känner er eller inte. Ni andra som inte kan vara positiv och se det underbara här i livet behöver inte bry er. Tjingeling!!

Av Åsa - 18 januari 2016 11:34

....Valbo med Sara medan vi slår ihjäl lite tid i väntan på att hämta Mattias i Sandviken. Han böjar ju plugga idag.

Vaknat i omgångar av nästäppa och förkylning. Gick till slut ner och huttade cocilliana. Somnade om efter en stund.

Nu kom maten.

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2016 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards