Alla inlägg den 19 januari 2016

Av Åsa - 19 januari 2016 23:08

....Då jag bitit ihop och tuffa på, vaknade ju tidigt och hade pmöte direkt efter jobbet. Tog en fika i soffan med gubben innan han drog till jobbet. Fick ett lååååååångt telefonsamtal och sedan var det tjock att koppla av.

Tog en tur ut på Hyen med Sara och Rambo i stället. Kallt men underbart för huvudet. Sedan var det ju snart dags att åka till jobbet.

Em vän till mig halkade och bröt fotleden häromdagen.....lider med henne. Jag formligen hatar benbrott. Har varit med när en tjej bröt sitt ben för typ hundra år sen och det knaket glömmer jag aldrig. Urk och tvi! Blir yrslig av bara tanken.

Nu ska jag sova för klockan ringer 5.30 piiiip.

Av Åsa - 19 januari 2016 07:00

...jag bara så jäkla trött på alla präktgäddor som är såååå himla duktiga, smarta och tillika trevliga. Hur hinner och orkar de? Själv kan jag känna att jag har skiiiit mycket att göra, ja och hur jag än vänder och vrider så får jag inte särskilt mycket tid till att göra sånt jag vill göra. Önskar att jag kunde få lite inspiration och att någon kunde lägga mina batterier på laddning så jag också kan få vara en sån där duktig, trevlig och inspirerande människa. Fast tur är väl att jag i alla fall för det mesta är glad och positiv. Det kan ingen ta ifrån mig, så det så!

Lite mer kaffe in i huvudet nu, varit uppe sedan 5.00 Kunde inte sova vidare.

Ha en fiiiiiiin dag!

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2016 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards