Alla inlägg den 24 januari 2016

Av Åsa - 24 januari 2016 14:45

...mycket för pratstunden och hjälp med pannan Eva och Benny. Kul att mina bullar smakade bra. Lite avis är jag nog på er tripp ni ska göra men va fan det blir fler gånger. Satsar på att utnyttja semesterdagarna till husvagnen i stället i år vi.

Har duschat och smort in mig med bodybutter som luktar jordgubbar. Lite sommar känsla nu när man luktar såååå gott.

Älskade gubben har åkt och handlat. Skönt att jag fick va hemma och fixa till mig lite. Laddar inför sista nattskiftet för den här helgen med lite tv och mys i soffan. Låter som en bra idé nu det.

Av Åsa - 24 januari 2016 08:15

...och har precis gjort morgonpinken med doggen. Satt på kaffe och njuter av ett sovande hus. Vovven har lurvat ner sig på divanen och jag gör nog detsamma.

Har som vanligt sovit dåligt på jobbet så jag passar på att sno åt mig lite sömn nu när resten av huset sover. Härlig temperatur ute bara -4 och då blir det nog en tur till skogen på eftermiddagen. Duschen ropar på mig, vem som helst har kunnat dött av min uppenbarelse på morgonen. Tur att kollegan har ett starkt hjärta. Hehe!

Blir till att inviga de underbart härliga haremsbyxorna som dotra sytt åt mig till kvällen tror jag. Zebra mönstrade byxor på en tuff kärring i sina bästa år. Ja, varför inte?!?! Alltid retar det någon och det skiiiiter jag i.

Ha en fin fin dag. Ut och njut om ni har tid, ork och lust. Annars får ni väl häcka inne och tjura. Valet är helt upp till er!

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2016 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards