Direktlänk till inlägg 5 augusti 2009

Fasiken....

Av Åsa - 5 augusti 2009 21:24

..vilken eftermiddag det blev. Fickk hämta systeryster med barn på Bruket de hade nämligen blivit på backade och var en av tre bilar som var inblandad, de var inte orsaken till det hela, men det tog ju som vanligt en jävla lång tid innan polisen kom till platsen....Syrrans make stannade kvar och tog den biten medans jag och hennes två barn som var med roade oss på altanen...hennes jänta blev rejält skärrad av det som hände för det var där hon satt som bilen blev intryckt....efter många om och men så kom hennes make och hämtade dem och i samma veva kom mina juveler hem från fiskafänget, stolta med ett antal abborrar...mitt i alltihopa gick störmadaptern till min dator sönder...det vara bara och jaga rätt på avtalsnummret och ringa support. (tack Marika för assistans med avtalsnr)EN OLYCKA KOMMER SÄLLAN ENSAM,  eller vad man brukar säga... Lite virrigt var det...Efter en stund sjåande så for jag och gubben för att hjälpa dotra med några flyttlass....Hon sa åt mig och sitta på gräset och vakta bilarna, du är ju så taskig i fötterna....tack för det ; ) men jag fixa ju med lite annat koka kaffe och serverade ute i trädgården vid Lindénska gården i väldigt bekväma utemöbler, två fåtöljer och en tresits i blågråplysch som ändå skulle på tippen...sjukt sköna möbler var det i alla fall....nu ska vi käka lite "fiskbullar" och bara slappa....Skriver lite mer senare....

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åsa - 6 november 2016 20:29

http://nouw.com/nonoåsa är mittsista inlägg på nouw.

Av Åsa - 4 april 2016 13:24

http://nouw.com/Nono%c3%85sa?cache=236298206

Av Åsa - 4 april 2016 11:56

....Gott efter en tur på skogen med vovven och gubben. Lyckades göra en "Sara", klev igenom och hamnade med ena foten dränkt i lera. Suck! Blir en skotvätt under dagen. Har man inte att göra så får man. Curling på tvn, kul att titta på. Snart sk...

Av Åsa - 3 april 2016 14:43


....ju tidig då jag var på jobbet. Hem å fixade kaffe, kröp ner en stund med vovven och gubben. Ringde svärmor som ville gratta mig, hade annat för sig igår. Hon hade ringt mig när jag taktikvilade på morgonkvisten. Gubben och två av tre grabbar ...

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards