Direktlänk till inlägg 2 augusti 2009

Varit på turné...

Av Åsa - 2 augusti 2009 12:50

till kära syster med familj i Storvik...fick träffa hennes näst äldsta,och de två yngsta, Patrik,Hampus och Felicia.... det var skoj....syrran är lite smått flokig hon oxå. Fick mig en god smörgås eller snarare två, och en god kopp kaffe. Fick smaka på lite nostalgi godis oxå som hon köpt i Sundsvall...

 Funderar på om vi kan guppa båt på Storgösken till kvällen, hoppas vädret håller i sig så vi inte blir blöta uppifrån....men som man brukar säga, det finns inget dåligt väder bara dåliga kläder :) kan vara skönt och åka ut och koppla av en stund i kväll när gubben gjort sista skiftet för den här gången och Pervo gjort det han ska färdigt. Sitter just nu och tittar på två trötta hundar som ligger och slappar på hall golvet, ena(Zorro) med ett kurdjur i munnen och den andra (Blixten, Pervos hund) ser ut som en dörrmatta, Martin tog åt sig att vakta Blixten åt Micke P (Pervo) mendans han fixa klart nå fönsterfoder eller vad det var....

När jag for till Storvik och likadant därifrån så hade man naturligtvis såna där söndagsbilister framför sig....herregud, det är 90 och de kör 70...suck...men det var ju gubbar i båda bilarna och bägge hade keps.. :) blev ingen platta i mattan i dag då.... : ) Jag brukar faktiskt köra rätt laglydigt, men jag gasar ju hellre en att riskerar att få parkeringsböter...    Nu fick ungarna mig på ett "strålande" humör, tjafsar om allt och inget.... suuuuuuck!!!   See you  later......

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åsa - 6 november 2016 20:29

http://nouw.com/nonoåsa är mittsista inlägg på nouw.

Av Åsa - 4 april 2016 13:24

http://nouw.com/Nono%c3%85sa?cache=236298206

Av Åsa - 4 april 2016 11:56

....Gott efter en tur på skogen med vovven och gubben. Lyckades göra en "Sara", klev igenom och hamnade med ena foten dränkt i lera. Suck! Blir en skotvätt under dagen. Har man inte att göra så får man. Curling på tvn, kul att titta på. Snart sk...

Av Åsa - 3 april 2016 14:43


....ju tidig då jag var på jobbet. Hem å fixade kaffe, kröp ner en stund med vovven och gubben. Ringde svärmor som ville gratta mig, hade annat för sig igår. Hon hade ringt mig när jag taktikvilade på morgonkvisten. Gubben och två av tre grabbar ...

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards