Direktlänk till inlägg 8 augusti 2009

Himmel och pannkaka...

Av Åsa - 8 augusti 2009 19:52

....vad mätt och härlig man blev av maten....la i kull mig en vända i fläktandet på altansoffan medans gubben intog datorn...han var så snäll, han skördade och donade...själv kände jag mig som Garfield eller Gustav...hade dock inte ätit lasagne utan grillat, pompe, sås och sallad...just ja, rostatbröd och hemgjort vitlökssmör slank oxå ner....Hamnade i en slags koma, på jobbet brukar vi kalla det paltkoma...Nu är gubben ute och vallar doggen och jag passar på att blogga loss lite....Var en vända till dotra och sambo och njöt med dem ute på gården...snackade om deras bravader i går...party, party....När jag låg här på altanen och stäckte på benen som ni nu vet är väldigt graciösa så kom jag på att de är inte babyknubbiga vid knäna när jag håller foten upp mot taket....kan ju inte gå omkring på händerna hela dagarna för att ha snygga ben, inte skulle jag kunna se nåt då heller för det är ju inte direkt silikon i de där man har i bhn....nä man får väl gå omkring med hold in, push up, shape up, korsett och dylika delikata tortyr redskap för att våga visa sig ute...andas kan man passa på att göra när man är själv...alltså ,stappla omkring med en något så när snygg blå nyans på läpparna....sen måste gubben vara hemma varje gång man ska klä på sig....det blir liksom  till att hälla i en i tortyrredskapen....

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åsa - 6 november 2016 20:29

http://nouw.com/nonoåsa är mittsista inlägg på nouw.

Av Åsa - 4 april 2016 13:24

http://nouw.com/Nono%c3%85sa?cache=236298206

Av Åsa - 4 april 2016 11:56

....Gott efter en tur på skogen med vovven och gubben. Lyckades göra en "Sara", klev igenom och hamnade med ena foten dränkt i lera. Suck! Blir en skotvätt under dagen. Har man inte att göra så får man. Curling på tvn, kul att titta på. Snart sk...

Av Åsa - 3 april 2016 14:43


....ju tidig då jag var på jobbet. Hem å fixade kaffe, kröp ner en stund med vovven och gubben. Ringde svärmor som ville gratta mig, hade annat för sig igår. Hon hade ringt mig när jag taktikvilade på morgonkvisten. Gubben och två av tre grabbar ...

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards