Alla inlägg den 4 mars 2010

Av Åsa - 4 mars 2010 21:28

....är o få slänga käft med en vän....fattar inte vad de två timmarna tog vägen när vi tjattra i telefon...det sa bara svosch!!!! Kul hade vi i alla fall....kan inte låta bli och tycka lite synd om folket som bokat färja och skulle ut på Ålandshav, lite surt att bli stående i hamnen på grund av att isen är för tjock...gaaaah, vilket öde. I kväll ska jag inte sova i nattlinne, för natten som var så hamnade jag i ett dilema jag nte vill uppleva igen...låg på sida och skulle rulla över på mage och det var tvärnit...fatta jag kom ingenstans...va fan är detta hann jag tänka, tills jag insåg att min gubbe låg på mitt nattlinne....hmmm...det tog en stund att få bort honom om jag säger så...och i vanlig ordning så reagerade han ju inte, fast jag böka, drog och knuffa tills jag kom loss...han snarka videare utan en min....snacka om att sova hårt. Kanske han ska få ta nattlinnet i natt i stället.....skulle se ut som han skulle på tält safari då...hahaha...men jag skulle ju få mig ett gott skratt i alla fall......Ha det gött alla goa och glada människor som jag känner eller inte känner...Tänk på att ett gott skratt förlänger livet....Kram och natti på er.......

Av Åsa - 4 mars 2010 17:05

....snickra lite med bloggen nu, som jag sagt att jag ska göra en längre tid. Får väl duga tillsvidare...hmmmm...har varit ner och pussat på Aztra och fått hjälp av dotra att fixa inbjuudningarna till Mickes 40- års fest....Han börjar nog få lite kalla fötter han stackarn...men jag kan lova att ingen kommer vara nå busig mot honom....fniss!!! Petar i mig ett allt för sent mellis nu....blir lite förskjutet ibland. Ha de gött....Kramen på er !!!!

Av Åsa - 4 mars 2010 12:59

....min dag känns rätt skaplig. Prata med chefen och facket...får se vad det blir av det. Ska väl ta en tur ner till dotra och ixa lite med inbjudnings kort som jag har fått i uppgift att göra åt gubbens kusin som kommer att kliva in i 40+ klubben i Maj....hihi. Har inhandlat ett par broddar idag så jag kan ta mig ut på promenad utan att behöva slå en frivolt. Vill ju inte ha nå brutna eller stukade fötter eller ben nu.....Hur som helst så måste jag försöka ta mig en promenix i solen oxå...det visar sig hur mycket man hinner med...läkaren sa ju att jag skulle göra sånt jag tycte om nu, för att hjälpa mig själv till att komma på fötter med mitt mående......så jag gör nog som doktorn sagt......Ha det gött i solen och njut så länge det varar......

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards