Alla inlägg den 25 mars 2010

Av Åsa - 25 mars 2010 22:50

...skapligt bra dag och allt har flytit på....skööönt!! Nu ska jag ta och natt mig eller åtminstone lägga mig, började med en spännade bok igår kväll som jag lånat av min svåger Vesa...den verkar bli riktigt bra, så jag har gått och tänkt på den under dagen och nästan längtat till att få läsa ur den igen.....Läser väldigt mycket, men det går i skov...lite periodvis om jag får säga så...just nu är det väldigt bra, tror jag, att ha något annat i huvudet när man ska sova...kommer lixom på andra tankar och kopplar av lite bättre. Vill säga till er som ine vet hur det är att ha ångest...det är nget jag önskar ens min värsta fiende....Usch och tvi, vill jag nästan skrika.....så jobbigt, men det gäller att bygga upp sig själv inombords igen och börja leva på nytt...........Ha det gött alla goa människor i vårt avlånga land.....

 

 

 

                                      

Av Åsa - 25 mars 2010 13:57

                   

......och lite detaljer, men det var ingen hit att knäppa på hissgardinen, blev för mycket motljus och jag orka inte hålla på.....kuddarna i soffan ska vara riktig uppställda, men det glömde jag......fast i sin helhet är jag väldigt nöjd!!!!!  Håll till godo och som ni vet så är smaken som baken, DELAD!!!

Av Åsa - 25 mars 2010 13:39

...nu har jag äntligen fått fingrarna ur arselet och städat....så nu luktar det citronsåpa på Bruksvägen....Undras om resten av familjen ser det när de kommer hem...att jag jagat undan dammråttorna för ett tag fram över. känns i alla fall skönt att det är gjort.......Ska ta och fixa lite till så kanske det blir någon liten bild på min nya soffa och mina fina lampkjolar som jag gjorde till vardagsrummet......ha det gött......

 


               

 

 

 

Av Åsa - 25 mars 2010 10:08

....druckit kaffe med bästaste Kerstin och fått babblat om ditten och datten....sköööönt att få vara lite social. Har precis väckt Mangen bange bus som ska till skolan men som har en lååååång sovmorgon idag. Gubben kursar och jag ska väl försöka göra lite nytta, sjukt att man inte kan komma sig för med det när man är hemma.....vill ingenting, igår låg i stort sett hela dagen på soffan och var smått apatisk.....inte klokt vad detta med jobbet har gjort med mitt mående, hela mitt universum lixom omkull kastas och jag fungerar inte som den person jag tidigare var.....men det blir väl bättre så småningom......hoppas jag i alla fall....För hoppet är det sista som överger en....eller ?????  Hur som helst så vill jag inget annat än att få bli den jag egentligen är och bara det att få sova om nätterna skulle ju vara en fördel... Nu ska jag inte gnälla mer utan ta och göra någonting annat en stund, så man får tankarna på annat håll.......Behöver lite nya underkläder, de jag har vill inte riktigt sitta kvar på kroppen så det blir nog lite nätshopping en stund....Ha det bäst i grådasket och var rädd om varandra..... Carpe diem!!!

 

 

         

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards