Alla inlägg den 10 mars 2010

Av Åsa - 10 mars 2010 14:01

....den började som vanligt med lite frukost och sen gick jag och gubben på långpromenad i solen med lilla Flisan, hon njöt i fulla drag i solen den lilla godingen...sätter in en bild på henne här nere sen som jag tog med mobilen när vi var ute på tur....gick i skapliga skoterspår på hemvägen genom skogen...riktigt härlitg ar det. Var nog ute i en timme minst.....Lilla Flisan sitter i hallen och gafflar på ytterdörren, hon funderar nog vad det är som låter...jag tala om för henne att det är VÅREN, det låter som faaan kan jag lova när snön kommer från vårt brutna hustak ner på altanens plåttak.....Så här kommer VÅREN verkligen med dunder och brak.......Fick lov att gå ut och flytta på Skodan oxå, för det kommer med sån fart från taket att den riskerade att bli begravd i snön........Blev så glad nyss när dotra ringde,jihoo, hon skulle få jobba i morgon igen på en förskola i Sandviken...hon är ju kock och det är ju kul i arbetslöshetens tider att man får jobba. Nu tänkte jag att jag skulle hämta Martin (minstingen, fjortisen i familjen) på skolan men han ringde och sa att han skulle vara med nån kompis......  

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards