Alla inlägg den 21 mars 2010

Av Åsa - 21 mars 2010 17:02

....på vägarna mellan Hofors och Falun....bilköer till förbannelse och folk som riskerar både sitt och andras liv för att de har bråttom att köra om...Gud vilka idioter!!! Jag och gubben har donat på och fått upp både gardinen och de nya skyltarna jag köpte till vardagsrummet....Stor-Martin som vi säger, ringde och frågade om vi ville hänga med på Plantagen och det gjorde vi ju så gärna......Passade på att handla lite på Maxi och det blev bland annat ett nytt våffeljärn....sen fick man ju grädda våfflor till ett helt regemente...men det var ju så gott och väldigt upskattat..själv ska jag mumsa i mig ris/bulgur och texashoney marinerade kycklingspett och lite goa grönsaker.....Nyss knata minstingen ner på Bruket....brrr....men envis som han är så får han väl gå då.....Skulle ner till en kompis en stund...Mattias har varit och fiskat med Olle och Pervo i DalaLångsjön, utan fisk blev de, men jag tror att de haft trevligt i alla fall.....Nu ska jag ta ch käka lite och sedan önska bort all snö och alla isar så jag får åka ut och vara legitimt bakom flöte ( fiska)....jag längtar sååååå......Ha en fortsatt skööön söndag......

 

                

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards