Alla inlägg den 19 mars 2010

Av Åsa - 19 mars 2010 10:24

....att få iväg ungarna och sedan haft en riktig myyyyys stund med dotra, Anki (svägerskan) och Yvonne (svärmor) på Hanssons konditori.....Var riktigt trevligt,vi passade på och mysa en stund för svärmor fyller 71  år idag. Sen var jag in med dotra en sväng på Kiwans, kolla på diverse doningar. det var Stina och Kjersti som jaobbade, alltid lika kul att trffa glada människor att slnga käft med.....blir väl till att shoppa någonting i klädväg där så småningom, eller snarare när man klivit ur tjockis klubben...nu är ju jag inte anti mot tjockisar på det viset...bara min egen övervikt som jag tampas med i alla år....Alla är vi olika och det är väl ändå toppen. Kan ju säga att jag ser fram emot att komma dit hän när man slipper stå i butiker och leta bland de största plagen och de ändå är för trång.......Bara det är en känsla som jag längtar till.....slippa känna att folk tittar på en så fort man köper lite godis eller nåt sånt...Ja, helt enkelt leva ett normalt liv som många andra gör, utan att bli uttittad för att man är stor......Det kommer nog kännas som att bli fri släppt från ett nästan livslångt fängelse.....Nu ska ni få ha en riktigt härlig fredag och var rädd om varandra.....Kramen på er!!!!

 

 

                                          

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards