Alla inlägg den 15 mars 2010

Av Åsa - 15 mars 2010 23:01


 


             





Av Åsa - 15 mars 2010 19:43

...man väl tappat ett par kilon om man säger så, med tanke på kommentaren till mitt förra inlägg.Tack för den goa kommentaren Brittis!! Mer kommer det att bli, men det får ta den tid det tar.....vet ju att sköter jag detta på rätt sätt så kommer et att fungera perfekt oxå. Har varit och skjutsat svärmor lite hit och dit i dag och sen har jag haft mys pys med dotra och lilla Aztra...det är gött att få rå om dem en stund. Efter skolan hade Martin med sig tre kompisar hem....gaaaah!!! Man kände sig lite off, med fyra fjortisar och en 18-åring här hemma...fast jag tycker det är roligt att de vill komma hit.....Lite väl blond kan man väl säga att jag blev, finns lite skiftningar åt pissgult i det oxå, men det får jag åtgärda efter ett par dagar och ge skallen en duvning med blekning igen...för ska det va så är det lika bra att ta i ordentligt...om inte annat så retar det ju alltid nån att en snart 41 årig donna bloderar sig som om hon vore 20....so what!!! Kul med lite ombyte tycker ju jag själv då förstås....Nu får ni se till att ha en härlig avslutning på måndags kvällen, själv ska jag jaga i fatt lilleman och se om han vill a lift hem av morsan från Bruket..........Bye bye!!!

Av Åsa - 15 mars 2010 10:07

...mellis och njuter av ensamheten....or NOT!!! Gubben och äldsta grabben drog precis in till diabetesmottagningen i Gävle. Själv ska jag ta och damma lite inne i tv rummet...har redan hunnit med att ta lite i köket. Ska försöka lura dotra att ta en prommis senare....ska oxå köra farmor till veterinären med Flisan....Nu blev jag just precis erbjuden en hund till billig penning, men va faaaan det var en tik......och det vill jag inte ha.Fick även nys om att det snart dyker upp schäfer valpar på nära håll....jihoooo...en sån vill jag ha. Vi får väl se.......  

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards