Alla inlägg den 12 mars 2010

Av Åsa - 12 mars 2010 20:42

   Natti natti på er alla!!!! Är för trött efter föregående natts dåliga sömn...så nu orkar inte tanten vara med och leka nå längre.....Kram

Av Åsa - 12 mars 2010 19:51

....lägga hit denna text som är så helt sanslöst skön. Den är med i Pelle Svanlös och den stora Skattjakten    som gick för ett par år sen....Löv it jo knöw!!!!

 

Som ett mystan utan garn, som en leksak utan barn.
Det skulle jag va utan dig, ingenting utan dig.
Som ett ångtåg utan lok, som en bokstav utan bok.
Det skulle jag va utan dig, ingenting utan dig.
Som en tomte utan skägg, som en höna utan ägg.
Det skulle jag va utan dig, ingenting utan dig.
Utan varann skulle vi få fnatt, utan varann inte fatta ett skvatt,
inte hitta ett skratt.
Det vet varenda katt,det vet varenda katt.

 

 

        

Av Åsa - 12 mars 2010 11:37

....mitt 501 inlägg nu då....undras vad man ska fira med då nu när man passerat 500 gränsen. Ja, det får väl bli lite fredagsmyyyyzzz i forma av en god frukt eller nåt sånt vid tvn i kväll. Har pratat med läkaren idag och han förlängde min sjukskrivning....kan ju behöva lite tid på mig att landa i min situation nu, innan jag tar några som helst beslut om hur/vad jag ska göra i framtiden. Sovit som en pissråtta i natt, haft mardrömmar där jag var huvudperson som blev jagad av en del människor som har med min situation nu att göra, de var ute efter att ta mitt liv.....jag vaknade av att jag grät, och så fort jag stängde ögonen så var jakten i full gång igen.....såååå nu är jag helt slut. Kan ju vara Stockholms luften som gjort mig knäpp, jag menar det är ju inte var dag en bonnläpp som jag vistas i den kungliga hufvudstaden...Skämt åsido, så är det väl en del av mitt mående som behöver komma upp till ytan, för att sen kunna bli till det jag var innan....samma gamla trygga tossiga Åsa. Jag vill inget annat.....läääängtar ut i solen, skulle verkligen behöva en riktigt go promenix, men idag är jag åt helvete för trött...så jag hoppas soooolen håller i sig till eftermiddagen, för då ska jag lura ut gubben på en tur. Ska kura ner mig en stund på sofflocket nu och återhämta lite energi och styrka inför resten av dagen.....Måste bara få säga att jag hade en trevlig stund här på förmiddagen då jag fick kaffe främmande av Ove, en kille som jag känt i ca 27 år och vi har inte alltid umgåtts så intensivt men alltid kunnat prata om allt med varandra och det är så härligt med såna vänner......det ger mig lite ny energi att få se och göra andra glada. Kramen på er alla.

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards