Alla inlägg den 7 mars 2010

Av Åsa - 7 mars 2010 21:48

...åter i funnit sig hos familjen tattars och taikon....grabbarna har kommit i säng och gubben har farit till jobbet. Har lite tid över för mig själv, så nu blir det söndagsmyyyyyz....haha...med ett glas avslagen PepsiMax och lite tv titta. Ska snart gå och lägga mig för jag måste ju upp med tuppen i morgon och få i väg killarna till skolan. Sen får vi se va som händer.....hoppas på en bra vecka så man kan komma tillbaka och slippa må dåligt....men ny vecka nya möjligheter, får man väl säga och försöka springa uppåt i den neddragande negativa spiralen man hamnat i.....mer soool kanske hjälper till och puffar på i rätt riktning. Bara till att streta på uppför, så blir nog allt som vanligt snart igen.......Ha det gött och hoppas att ni tittar in igen, när ni har eller om ni har lust.......Tjingeling  o Natti på er alla

 

                      

Av Åsa - 7 mars 2010 17:54

....hundvakt åt lilla Aztra, det har gått jättebra. Hon kom upp och lade sig i min fotända av sängen i morse när moffa kissat henne då han kom hem från nattskiftet....så skönt med en fot värmare. Hon väckte mig med att hon stod och buffa på på mina tår som råkat smita fram under täcket...så då blev det morgonprommis och sen frukost åt oss bägge. Efter det så kampera vi i soffan och kollade in Vasaloppet....kul och mysigt. Efter att varit ut och kissa en sväng i djupsnön på gården så ville hon kura i soffan igen.....Hon är så go...eller hur????     

Av Åsa - 7 mars 2010 17:40

....som ger mig glada minnen och visar vad jag längtar till. Lägger ut några här:                                              
         

          

                           

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards