Alla inlägg den 17 mars 2010

Av Åsa - 17 mars 2010 11:16

....min älskade gubbe en liten sovmorgon. Själv var man upp före tuppen och fick iväg alla juveler till respektive skola och praktik...efter det så var jag och hämtade lilla Aztra, ut med henne på en kylig morgon promenix, sen blev det lite frukost och så kom Pervo och Köpis på Yahtzee och kaffe....kul!!! Precis när gubben skulle åka ner till sin mor för träff med lite sköterskor och sånt så kom en gammal arbetskamrat på besök...hon hade fått ett infall och kom hit innan hon skulle på möte med arbetsförmedlingen tror jag visst att det var.....det var riktigt kul att hon kom förbi. Nu väntar jag på att gubben ska komma hem så vi får åka och handla, sen önskar jag att mina schampoon och det andra hårkollijoxet skulle ha kommit, men ack vad jag bedrog mig...kommer väl med posten i morgon då...suck!!! Har precis kommit in från en lååååång smått kylig men ändå otroligt skön promenad med Aztra ludentass. Det är ju så spännande med allt här uppe i Robertsholm, mycket mer roliga dofter här uppe.....hon blir liiiite konfunderad när hon hör tåget susa förbi, men det är snart bortglömt.....och så drar man som en iller till nästa interssanta doft....hur mycket energi som helst har den lilla godingen......

 

 

  

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards