Alla inlägg den 8 mars 2010

Av Åsa - 8 mars 2010 21:51

.....alla!!! Nu ska jag lyssna på gubben som tuggar på Ferraris, hmmm, jag är inte ens sugen....det måste vara stora ingrepp som gjorts i huvudet och inte i magen...känns det som. Har inget sug på nå godis eller slisk alls......Knepigt kan jag tycka att det är i alla fall......Sov gott!!!!

 

  

Av Åsa - 8 mars 2010 10:54

..samtal från svärmor om undrade om jag kunde ta Flisan en stund(deras lilla pappillon) farfar skulle bli hämtad med sjuktransport och  inlagd i Gävle igen......självklart tar jag Flisan....väl hemma igen så hade jag missat ett samtal med skyddat nummer,hmmmmm, typiskt kan ju ha varit viktigt, men man kan ju inte bara sitta och vänta på att de ska ringa...och för den delen så har de mitt mobilnummer om det skulle vara så...nu syftar jag på det som handlar om min jobbsituation.....Jag tog Flisan på en super skön låååång promenad i sooolen, vi njöt till tusen både hon och jag.....Nu sitter jag här vid datorn och lyssnar på lite god musik och har precis ätit mellis....väntar på att min älskade gubbe ska vakna och göra mig lite sällskap. Har gjort en stor kanna kaffe till honom.....så kanske han orkar med mig resten av dagen.....Tännk att man tillhör den skara människor som har fått en underbar familj och ar ett fantastiskt liv med den....helt sagolikt är det när man tänker efter....det finns ju så många människor som sitter ensam, både gammal och ung oxå förden delen...Okej en del vill ju vara ensam, men en del är det nog för att det bliviten vana.....men jag tror inte att någon egentligen vill vara ensam, det är bara så ändå......Man kan ju ha sina tankar kring mycket, men jag tror att det finns någon åt alla...man ka bara inte stirra sig blind på hemmaplan och inte sitta och vänta på att det ska snubbla en tjej/kvinna på trappen hos en.......jag brukar säga så till våra ensamma manliga vänner.....men för guds skull, ut och träffa folk..... Ha en bra dag.....

Av Åsa - 8 mars 2010 07:47

...mig i skaplig tid. Hmmmm, det var ju typiskt, för precis när jag höll på och somna, så kom Magnus ner med trasiga glasögon....puuuust!! Det vaar bara till att försöka agera glasögon mekaniker det....fast när klockan börja närma sig 01.30 då gav jag upp. Fingrarnavar bortdomnadde och ömma....gubbenlyckades fixa dem i morse när han kom hem från nattskiftet, vilken tur att han är händig...Fått iväg 2/3 av grabbsen och väntar på att den äldsta ska ta och kliva upp, han har sovmorgon idag. Helt apropå så ringde dotra nu på morgonen och ville eventuellt ha skjuts till Sandviken, de hade ringt och fråga om hon kunde komma och jobba......självklart sa jag och Aztra får vara medmomma...men det blev ingen resa för de ringde i gen och det var akut, de hann inte vänta på att hon skulle komma från Hofors.....så kan det bli ibland. Suck....det skulle ju ha varit roligt för henne och få jobba lite nu...men de sa att de skulle ringa igen, det var ju inte hennes fel att de inte kunde vänta tills hon kom....det var ju med kort varsel.....Nu ska jag bara avsluta detta med att säga:

            

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards