Alla inlägg den 3 mars 2010

Av Åsa - 3 mars 2010 15:11

....länka till min blogg du, det är helt okej.....och då hoppas jag att det helt okej för dig att jag länkar till din....Jag brukar kalla mig själv mama Razzi...Älskar att knäppa kort helst i naturen, när vi fiskar och tokar oss...fina bilder kan det bli på snö och is oxå...Tog ett par såna förra året och glömde lägga dem på mitt minneskort, typiskt...för där var det ett par riktigt fina kort från isformationerna...Hade bara lagt in dem i datorn och rensat kameran...så paja datorn...ja och resten förstår du nog. Har precis haft snabeldraks maraton här hemma och fattar inte att dammtussar kan springa såååå fort....Skönt att fått fingrarna ur arselet och jagat dem och fått golven torkad oxå....Känner att jag gjort rätt bra ifrån mig idag....jihooo vad kul det är när man ser att man har städat. Har ju varit lite si och så med det den senaste tiden, lixom inte fått något gjort för det snurrat på rätt rejält i mitt huvud och mitt egna universum....Man ställer sig frågor som, duger jag till nåt ? Vad har jag gjort för fel? Vill man bli av md mig ?......men det börjar ljusna sakta men säkert i horisonten....Det är bara till och stampa ner foten och landa.........Ha det gött och passa er för snor halkan......

Av Åsa - 3 mars 2010 12:13

....handlat lite Tacos till kvällsmaten och sen for jag och gubben och kollade om det var nå fina isformationer vi kanalen, men icke...annars hde jag tänkt ta en tur dit med kameran senare....men det sket sig som jag brukar säga. Gjort ett ryck och börjat med köksluckornas rengöring...säger bara det aldrig mer en allmoge lucka...ge mig släta luckor nu...snälla!!!! Den färg som jag målade om luckorna med för ett par år sen...börjar flaga, gaaaah och det ser inte trevligt ut.....Fast det är väl bara att bita i hop och blunda när man går förbi luckorna tills det blir tid och finns pengar för att göra nåt drastiskt åt dem..........Ska ta och göra lite nytta idag, åtminstone få av golven och sen får vi se vad det blir mer....Ska hinna med att titta på Luftslottet som sprängdes med grabbarna när gubben jobbar på eftermiddagen......Tjo o hej leverpastej......

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards