Alla inlägg den 14 mars 2010

Av Åsa - 14 mars 2010 13:00

...som jag inte sklle göra, det som skulle göras är dock kvar...fast det kommer ju en dag imorgon oxå.....Ska ta på mig promenix dojjorna och traska lite sakta ner mot Ovako och möta upp gubben, sen bär det av raka spåret in till mor kära mor för en liten frisering.....dotra skull kanske hinna md att slinga mig sn. Sköööönt med lite ompyssling....mor min skulle väl åka till Värnersborg sen så et blir till att åka raka spåret in så hinner klippa denna otroligt kraftiga kalufs...hmmmm...men jag tror att det går rätt fort ändå, för jag har ju inte så mycket mer än en baby....Fiiiina strån utav helvete.....de lixom glider i saxen..så det är nåt att bita i ändå.....Vilket fall som helst så är det väl dags att knata....Ha det gött.....

Av Åsa - 14 mars 2010 08:43

...ensma och käkar frukost, fnular på om jag ska ta och gå en promenix nu på morgonkvisten eller om jag ska änta tills solen fått lite mer värme......Gubben jobbar, grabbarna sover och det är sjuuuukt tyst i huset....fast det kan ju vara skönt det oxå!!! Hoppas ni får en fin dag och God Morgon på er alla.......

 

        

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards