Alla inlägg den 11 mars 2010

Av Åsa - 11 mars 2010 22:19

.....en tur till hufvudstaden. Hade otroligt trevligt med glada besked och trevligt sällskap. Fick ju en stackars kvinna från med oss på hemvägen som vi släppte av i Bomhus, undras om hon kan sova i natt efter den hemfärden....fniss. Mycket glada tjejer var vi i alla fall. Chauffören fick stå ut med 3 gpsar i bilen....en i rutan, en i passagerarsätet och den tredje i baksätet...men det kanske var tur, för jag tror inte polisen skulle godta Skodan som buss i bussfilen.......otroligt skööööönt att få göra något annat en dag, för när man går hemma och inte mår så himla bra, så kan det vara bra och få fokusera på nåt annat en stund. Är ju lite sjukt att man bryter i hop och gråter när man passerar sin "gamla" arbetsplats på väg till affären......Usch och tvi......Hur som helst så ska jag väl ta och krypa till kojs och njuta av ett par timmars sömn (hoppas jag) innan fredag drar igång och rullar på av bara farten......Ps. Skulle vi följt gpsen så skulle vi fortfarande stå på en rastplats utanför Uppsala och gjort U-svängar utav helvete......så i natt pratar jag väl om eller låter som gps- rösten....OM MÖJLIGT GÖR EN U-SÄNG....får se om gubben följer mina instruktioner...fniss Ds.

Av Åsa - 11 mars 2010 05:29

...jag till stora huvudstaden igen....den här gången för att vara stöd till min kompis som ska dit i ett ärende. Ja, vi ska ju inte ner för att tjäna pengar om ni tror det, för det har vi ju redan fått höra av min gubben att är rejält bortkastat...vi blir ju bara mer skuldsatt i så fall...ooo de är väl onödigt. Får se när man landar i hemmet igen.....har precis dragit i gång perkulatorn åt maken, han sussar ju så sött än. Ska förbi och hämta upp dotra oxå, för ville ha lift in till Sandviken, hon skulle få jobba på nåt dagis i dag....jihooooo. Ha en bra dag, så kanske jag återkommer med mina Stockholms bravader i kväll........

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards