Alla inlägg den 16 mars 2010

Av Åsa - 16 mars 2010 20:52

...heeeelt otroligt hur vissa människor kan få glida omkring och få allt serverat på ett silverfat. En annan är van att gå den hårda vägen, det som inte dödar härdar har jag fått lära mig.....Tror inte jag skulle vara lyckligare om det var på annat vis heller, men en del kunde ju få känna på hur en annan har det oxå...eller är jag bara en bitter kärring då???? Allt löser sig och livet knatar på i sin stilla takt, eller som det känns just nu så rusar det förbi som värsta x2000 på väg mot nya mål. Undrar vart det här tåget tar mig och vilken station som jag ska kliva av på, om det dyker upp en station som är ämnad för mig....Finns det kanske en ändstation som gör att jag  måste våga vända om och ta nya tag i det gamla???? Vem vet?? Just nu så önskar jag bara att det skulle finnas svar på mina frågor och på så vis skulle allt vara lite enklare....Det konstiga í det som sker nu är att allt som man petat undan under alla år med utredningar och besök på olika instanser, möten med skolväsendet och så vidare....kommer lixom ifatt och dras upp till ytan....Men det kanske behövs det, så man får undan alla stenar som tynger ner en i ryggsäcken.........Det är bara att ta tag i bit för bit och se till att pusslet blir helt.....då kan jag andas ut och få bli den jag är innerst inne.....Ha en God Natt!!! Kram Åsa

Av Åsa - 16 mars 2010 15:02

....diverse hårprodukter på nätet.Jihohoho, men det blir nog bra i slutändan. Blev väckt av mobilen, i morse , det var dotra som skulle få jobba i Sandviken....morsan studsade ju upp och for iväg som ett skollat troll.....gasen i botten och iväg......Nu har jag lilla Aztra här på besök och kommer nog att ha henne i morgon oxå!!!!Börjar bli dags att hämta hem lite grabbar från praktik och skola....Ha det gött alla goa glada!!!!!

 

 

 

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards