Direktlänk till inlägg 1 mars 2010

Ersta var....

Av Åsa - 1 mars 2010 16:29

....väldigt nöjd med mina resultat, det var ju skönt att få höra. Ska på uppföljning i Gävle i morgon, skulle varit på den redan förra veckan men ficklov att boka om....ibland blir det så att man får lov att göra det. Kommer vl så småningom få tillräcklig information vad det gäller mina alternativ om arbetsbyte, som det är i dag så har jag bara fått scheman från chefen på vilka ställen det gäller, ingenting om vilka insatser som det handlar om....men som sagt var det blir nog bra i slutändan. Det kännns ju naturligtvis surt och väldigt jobbigt att behöva lämna sin nuvarande arbetsplats som är på väg in i en ny fas.Skulle ju varit spännande att få vara med där, men icke sa nicke.....Det viktigaste just nu handlar om att jag ska få må bra IGEN och det andra får komma så småningom...eller????

 

Jag har precis stått och stekt falukorv till ett helt regemente , känns det som...Familjen har beställt stekt falukorv, gräslökssås och potatis till middag.....såååå de lär nog bli nöjda. Kanske tar och äter lika som dem jag oxå........

 

Hoppas att ni alla som läser min blogg inte tröttnar på mitt malande och orkar stå ut med mig tills allt vänder ......vi har ju alla våra ups and downs....Fast jag har ju mina goda stunder nu oxå, trots att det ser mörkt ut för mig personligen nu..... Kraizar på er alla.

 
 
Ingen bild

Lena L

1 mars 2010 18:44

Roligt att de på Ersta också var nöjd med ditt resultat; du ska vara jätte stolt! =O) Jag gillar ordspråk, här är ett; "det finns inget ont som inte för något gott med sig" tycker det passar till dig.
Jag står ut med ditt malande ;) för jag har lärt mig att du är en härlig person med enorm mycket humor. Jag håller på dig Åsa! Det kommer att fixa sig på ett eller annat sätt och det blir bra tillslut. Varm kram från mig

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åsa - 6 november 2016 20:29

http://nouw.com/nonoåsa är mittsista inlägg på nouw.

Av Åsa - 4 april 2016 13:24

http://nouw.com/Nono%c3%85sa?cache=236298206

Av Åsa - 4 april 2016 11:56

....Gott efter en tur på skogen med vovven och gubben. Lyckades göra en "Sara", klev igenom och hamnade med ena foten dränkt i lera. Suck! Blir en skotvätt under dagen. Har man inte att göra så får man. Curling på tvn, kul att titta på. Snart sk...

Av Åsa - 3 april 2016 14:43


....ju tidig då jag var på jobbet. Hem å fixade kaffe, kröp ner en stund med vovven och gubben. Ringde svärmor som ville gratta mig, hade annat för sig igår. Hon hade ringt mig när jag taktikvilade på morgonkvisten. Gubben och två av tre grabbar ...

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards