Direktlänk till inlägg 2 mars 2010

Allt var jättebra....

Av Åsa - 2 mars 2010 20:51

...på återbesöket, så nu går Åsatanten runt nöjd med en tänkt OK- stämpel i röven.....tur att ingen frågar om jag kan säga "mama" och visar en spindel samtidigt för då kommer jag se ut som ett riktigt skogstroll i håret. Fast å andra sidan så älskar jag ju troll och oknytt, så det kanske skulle vara till det positiva vad gäller utseendet...troll är ju såååå söta. Malin, älskade dotra, jag tror inte att den ska vara glittrig, men nå lite tufft men ändå gulligt passar morsan bättre.......bloggen alltså. För pappa är ju redan både tuff och gullig......fniss. Har käkat lite ris/bulgur, kyckling (grillad) och broccoli till kvälls mat...jummie. Nu på kvällningen så kom Camilla och Micke, de ville ha min hjälp att fixa inbjudningskort till Mickes 40-års fest....gaaaah! De vet nog inte vad de gett sig in på....Micke såg lite nervös ut när jag föreslog lite tokerier till festen, som fiskdamm, Micke formligen hatar att fiska....haha. Sen spåna jag och Camilla om olika teman, typ Macken, Rockabilly, Baddräkt....det sistnämda skulle bli en hit....or NOT!! Föreslog ven att jag och gubben kunde stå för musiken, om jag sjunger så kan han stå i bakgrunden och flöjta....hahaha. Då kom Micke på att gubben och hans petterniklas nog skulle bli rätt schletna, för börja du sjunga/prata så blir det ju aldrig någon paus, för du kan ju inte hålla käft...sa han...hmmmm undars vad han menar med det......Har en av mina bättre dagar idag, vad det gäller allt runt omkring, var ner på jobbet och tog reda på alla mina grejer och lämnade över ansvaret för min  fördetta brukares ekonomi till min arbetskamrat.....så nu behöver ingen ta reda på skiten efter mig.  

 
 
Lisa

Lisa

3 mars 2010 12:34

Hej igen!
Har suttit här och fått mej ett välbehövligt Gott skratt åt ditt inlägg..du verkar var rätt lik mej hahha,,Samma sorts Humor..Din bakgrund tycker jag är jättegullig,,men jag vet man tröttnar fort jag byter väääldigt ofta..
Läste om isformationer va häftigt!! skulle gärna vilja åka o titta jag med på dom och fota,,Gubben kallar mej för pappa Razzi nu mera för kameran följer med nästan överallt!och sen åker dom flesta bilder ut på bloggen,,att blogga har ju blivit ett beroende även om jag vissa dar inte orkar skriva..
Är det ok att jag länkar till din blogg?
Ha en bra dag!
Kram kram

http://dagslandan.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åsa - 6 november 2016 20:29

http://nouw.com/nonoåsa är mittsista inlägg på nouw.

Av Åsa - 4 april 2016 13:24

http://nouw.com/Nono%c3%85sa?cache=236298206

Av Åsa - 4 april 2016 11:56

....Gott efter en tur på skogen med vovven och gubben. Lyckades göra en "Sara", klev igenom och hamnade med ena foten dränkt i lera. Suck! Blir en skotvätt under dagen. Har man inte att göra så får man. Curling på tvn, kul att titta på. Snart sk...

Av Åsa - 3 april 2016 14:43


....ju tidig då jag var på jobbet. Hem å fixade kaffe, kröp ner en stund med vovven och gubben. Ringde svärmor som ville gratta mig, hade annat för sig igår. Hon hade ringt mig när jag taktikvilade på morgonkvisten. Gubben och två av tre grabbar ...

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards