Direktlänk till inlägg 3 mars 2010

Ja Lisa....

Av Åsa - 3 mars 2010 15:11

....länka till min blogg du, det är helt okej.....och då hoppas jag att det helt okej för dig att jag länkar till din....Jag brukar kalla mig själv mama Razzi...Älskar att knäppa kort helst i naturen, när vi fiskar och tokar oss...fina bilder kan det bli på snö och is oxå...Tog ett par såna förra året och glömde lägga dem på mitt minneskort, typiskt...för där var det ett par riktigt fina kort från isformationerna...Hade bara lagt in dem i datorn och rensat kameran...så paja datorn...ja och resten förstår du nog. Har precis haft snabeldraks maraton här hemma och fattar inte att dammtussar kan springa såååå fort....Skönt att fått fingrarna ur arselet och jagat dem och fått golven torkad oxå....Känner att jag gjort rätt bra ifrån mig idag....jihooo vad kul det är när man ser att man har städat. Har ju varit lite si och så med det den senaste tiden, lixom inte fått något gjort för det snurrat på rätt rejält i mitt huvud och mitt egna universum....Man ställer sig frågor som, duger jag till nåt ? Vad har jag gjort för fel? Vill man bli av md mig ?......men det börjar ljusna sakta men säkert i horisonten....Det är bara till och stampa ner foten och landa.........Ha det gött och passa er för snor halkan......

 
 
Sosso

Sosso

3 mars 2010 19:10

Hej gumman ! Klart att du kan få länka min blogg. Jag har länkat till din blogg ifrån min sen vi träffades. Så din ligger redan på min sida =)

Kramis

http://lomia.blogg.se

 
Lisa

Lisa

7 mars 2010 18:52

Hej igen!
Oj jag hade missat att du skrivit till mej här..Jaa självklart får du länka till mej också,,Igår var Gubben och jag till Hofors för jag ville först kolla in Loppisen som var i iogt Huset..Sen åkte vi RUNT RUNT för vi letade efter ISFORMATIONERNA hahha men inte sjutton hitta vi dom heller...
På vägen hem stannade vi till en stund vid Näsbysjön och gick med vovvarna i det härliga vädret!
Ha det bra så hörs vi snart igen!

http://dagslandan.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åsa - 6 november 2016 20:29

http://nouw.com/nonoåsa är mittsista inlägg på nouw.

Av Åsa - 4 april 2016 13:24

http://nouw.com/Nono%c3%85sa?cache=236298206

Av Åsa - 4 april 2016 11:56

....Gott efter en tur på skogen med vovven och gubben. Lyckades göra en "Sara", klev igenom och hamnade med ena foten dränkt i lera. Suck! Blir en skotvätt under dagen. Har man inte att göra så får man. Curling på tvn, kul att titta på. Snart sk...

Av Åsa - 3 april 2016 14:43


....ju tidig då jag var på jobbet. Hem å fixade kaffe, kröp ner en stund med vovven och gubben. Ringde svärmor som ville gratta mig, hade annat för sig igår. Hon hade ringt mig när jag taktikvilade på morgonkvisten. Gubben och två av tre grabbar ...

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards