Direktlänk till inlägg 6 mars 2010

Stelfrusna fingrar.....

Av Åsa - 6 mars 2010 21:41

....och röd nästipp, det var vad jag fick nu på kvällpinken med lilla Aztra....vi gick den vanliga rundan runt området, fast det tog nog dubbla tiden mot vad det brukar. Lill skruttan skulle ju nämligen nosa på allt som kom i hennes väg...det var ju såååå spännande, och jag var ju snäll och fogade mig.......Nu sitter hon snällt nedanför grabbarna i tv-rummet, de äter ju GODIS, hmmmm, kan ju trilla ner en ostkrok eller två.....då är ju lyckan fullständig. Om inte annat så kan man ju springa och ge grabbarna innebandybollen....så kanske man får idka byteshandel, hoppet är det sista som överger en.....till och med om man är hund. Hon är då ett glad piller åt mig just nu den lilla godingen. Ska ta en lite längre promenad med henne i morgon om vädret tillåter...så skööönt.Vi har spelat Yahtzee en sväng nu på kvällningen, jag, gubben, Magnus och Persson som var som ett redigt gasverk....hmmmm...det luktade inte kakfabrik här då. Måste bara få säga att jag gillar melodin på Kalle och Orsa spelmäns låt Underbart...ingen schlager, men väldigt trall vänlig.....Är det säkert att du älskar mig, hör du kärlekens alla toner......tralalalala lalalllaaa...... Nu ska jag nog ta och krypa ner i bingen och läsa något, kanske en bok om jag orkar, annars lånar jag en tidning av gubben...han har ju en del.

 

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åsa - 6 november 2016 20:29

http://nouw.com/nonoåsa är mittsista inlägg på nouw.

Av Åsa - 4 april 2016 13:24

http://nouw.com/Nono%c3%85sa?cache=236298206

Av Åsa - 4 april 2016 11:56

....Gott efter en tur på skogen med vovven och gubben. Lyckades göra en "Sara", klev igenom och hamnade med ena foten dränkt i lera. Suck! Blir en skotvätt under dagen. Har man inte att göra så får man. Curling på tvn, kul att titta på. Snart sk...

Av Åsa - 3 april 2016 14:43


....ju tidig då jag var på jobbet. Hem å fixade kaffe, kröp ner en stund med vovven och gubben. Ringde svärmor som ville gratta mig, hade annat för sig igår. Hon hade ringt mig när jag taktikvilade på morgonkvisten. Gubben och två av tre grabbar ...

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards