Direktlänk till inlägg 8 mars 2010

Gick och lade....

Av Åsa - 8 mars 2010 07:47

...mig i skaplig tid. Hmmmm, det var ju typiskt, för precis när jag höll på och somna, så kom Magnus ner med trasiga glasögon....puuuust!! Det vaar bara till att försöka agera glasögon mekaniker det....fast när klockan börja närma sig 01.30 då gav jag upp. Fingrarnavar bortdomnadde och ömma....gubbenlyckades fixa dem i morse när han kom hem från nattskiftet, vilken tur att han är händig...Fått iväg 2/3 av grabbsen och väntar på att den äldsta ska ta och kliva upp, han har sovmorgon idag. Helt apropå så ringde dotra nu på morgonen och ville eventuellt ha skjuts till Sandviken, de hade ringt och fråga om hon kunde komma och jobba......självklart sa jag och Aztra får vara medmomma...men det blev ingen resa för de ringde i gen och det var akut, de hann inte vänta på att hon skulle komma från Hofors.....så kan det bli ibland. Suck....det skulle ju ha varit roligt för henne och få jobba lite nu...men de sa att de skulle ringa igen, det var ju inte hennes fel att de inte kunde vänta tills hon kom....det var ju med kort varsel.....Nu ska jag bara avsluta detta med att säga:

            

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åsa - 6 november 2016 20:29

http://nouw.com/nonoåsa är mittsista inlägg på nouw.

Av Åsa - 4 april 2016 13:24

http://nouw.com/Nono%c3%85sa?cache=236298206

Av Åsa - 4 april 2016 11:56

....Gott efter en tur på skogen med vovven och gubben. Lyckades göra en "Sara", klev igenom och hamnade med ena foten dränkt i lera. Suck! Blir en skotvätt under dagen. Har man inte att göra så får man. Curling på tvn, kul att titta på. Snart sk...

Av Åsa - 3 april 2016 14:43


....ju tidig då jag var på jobbet. Hem å fixade kaffe, kröp ner en stund med vovven och gubben. Ringde svärmor som ville gratta mig, hade annat för sig igår. Hon hade ringt mig när jag taktikvilade på morgonkvisten. Gubben och två av tre grabbar ...

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards